Wn/lad/Syzmo de 6.1 sakude Piura, Perú, y se sintió asta Ekvador

From Wikimedia Incubator
< Wn‎ | lad
(Redirected from Wn/lad/Vikiháber:Versión en periódiko/31 de Julio del 2021/sismo piura)
Wn > lad > Syzmo de 6.1 sakude Piura, Perú, y se sintió asta Ekvador

30 de Djulio del 2021 · 21 de Av del 5781


Desastres
Episentro del syzmo.

El 30 de djulio del 2021/21 Av 5781 se sintió un syzmo de magnitud 6.1 en Piura, Perú. Se konfirma ke el syzmo yegó a sentirse asta Ekvador. El país peruano se ubika en el Sinturón de Fuego, lo ke ase ke tenga aktividad sísmika komún. Kon esto sumaron 3 días kon syzmos konsekutivos; 28 de Djulio 5.8 en Trujillo, 29 de Djulio 4.6 en Arequipa, y aora este de 6.1. Es de 0.1 grados mayor al ke okurrió en Mala, Lima. El Instituto Geofísico del Perú, la organisasyón enkargada de todo sovre terremotos i desastres naturales, rekonosió el syzmo komo 'fuerte'. Hubo réplikas de 3.9 i 4.4. En la Eskala Modifikada Mercalli, aproksimadamente seria VII.

El aora aktual presidente Pedro Castillo fue a Piura para supervisar la sivdad. Además dijo ke ekspresa su solidaridad kon las viktimas por el temblor, en este Tweet (tradusido abaxo):

twitter

Pedro Castillo Terrones

PedroCastilloTe

Expresamos nuestra solidaridad con las víctimas y demás afectados por el sismo ocurrido en Piura. Como autoridad, asistimos para la coordinación de acciones inmediatas que puedan requerir el pueblo norteño. Nuestra prioridad es salvaguardar la integridad todos los ciudadanos.


Ekspresamos nuestra solidaridad kon las víktimas y otras personas afektadas por el syzmo ke pasó en Piura. Nosotros komo autoridad, asistimos para la koordinasyón de aksiones inmediatas ke puedan rekerir el pueblo nortenyo. Nuestra prioridad es salvaguardar la yntegridad de todos los sivdadanos.
30 djulio 2021

Retwittear


Fuentes[edit | edit source]