Kurów ['kuruf] beeþ a toun in south-est Polande on þe Kurówka Rivere betwixe Puławy and Lublin. It conteineþ 2,781 peple and beeþ þe heved burȝe of þe Kurów Gmina, whiche beeþ in Puławy Powiat, Lublin Voivodeship.
Bitwixe 1421 and 1442, Kurów geinede cite riȝtes undere þe Magdeburȝe Laue. It was y-annexed by Austria in 1795, but in 1815 was parte of þe Kinedom of Polande. Its cite chartre was yrevoked in 1870. It haþ ben parte of Polande aneue siþen 1918. In 1939, Germanie assailede it and occupiede it, but the toun beeþ now parte of Polande.