User:Fausta Samaritani/Sandbox/sdcvichi

From Wikimedia Incubator

Pianti[edit | edit source]

1 Wp/sdc/Acàcia (in latinu: Acacia: in itarianu: Acacia) è una pianti di l'ordhini di ra Wp/sdc/Leguminosae e di la famìria di ra Wp/sdc/Mimosaceae.

2 Wp/sdc/Acàcia arèstha (in latinu: ': in itarianu: Acacia selvatica) è una Wp/sdc/pianti di l'ordhini di ra Wp/sdc/Leguminosae e di la famìria di ra Wp/sdc/Mimosaceae.

3 Wp/sdc/Acàcia fàzza (in latinu: ': in itarianu: Acacia fallace) è una Wp/sdc/pianti di l'ordhini di ra Wp/sdc/Leguminosae e di la famìria di ra Wp/sdc/Mimosaceae.

4 Wp/sdc/Acàcia ippinosa (in latinu: ': in itarianu: Acacia) è una Wp/sdc/pianti di l'ordhini di ra Wp/sdc/Leguminosae e di la famìria di ra Wp/sdc/Mimosaceae.

5 Wp/sdc/Àcantu (in latinu: ': in itarianu: Acanto) è una Wp/sdc/pianti di l'ordhini di ra Wp/sdc/Personatae e di la famìria di ra Wp/sdc/Acanthaceae.

6 Wp/sdc/Agliàsthru (in latinu: Olea europaea, varianti Sylvestri: in itarianu: Olivastro) (Wp/sdc/Linnaeus, 1753) è una Wp/sdc/pianti di l'ordhini di ra Wp/sdc/Scrophulariales e di la famìria di ra Wp/sdc/Oleaceae.

7 Wp/sdc/Àgliu (in latinu: Allium: in itarianu: Aglio) è una Wp/sdc/pianti di l'ordhini di ra [[]] e di la famìria di ra [[]].

8 Wp/sdc/Agliudrèddu (in latinu: Allium: in itarianu: Aglio selvatico) è una Wp/sdc/pianti di l'ordhini di ra [[]] e di la famìria di ra [[]].

9 Wp/sdc/Agliupòrru (in latinu: ': in itarianu: Porro) è una Wp/sdc/pianti di l'ordhini di ra [[]] e di la famìria di ra [[]].

10 Wp/sdc/Alchechéngiu (in latinu: ': in itarianu: Acacia) è una Wp/sdc/pianti di l'ordhini di ra [[]] e di la famìria di ra [[]].

11 Wp/sdc/Àiburu di Giuda (in latinu: ': in itarianu: Albero di Giuda) è una Wp/sdc/pianti di l'ordhini di ra [[]] e di la famìria di ra [[]].

12 Wp/sdc/Alìssu (in latinu: Alyssum Maritimum Lam: in itarianu: Alisso) è una Wp/sdc/pianti di l'ordhini di ra [[]] e di la famìria di ra Wp/sdc/Cruciferae.

13 Wp/sdc/Amentoni (in latinu: ': in itarianu: Menta) è una Wp/sdc/pianti di l'ordhini di ra [[]] e di la famìria di ra [[]].

14 Wp/sdc/Caggarànzu (in latinu: Crisanthemu coronarium: in itarianu: Fiore d'oro) è una Wp/sdc/pianti di l'ordhini di ra [[]] e di la famìria di ra [[]].

15 Wp/sdc/Ùba (piànta) (in latinu: Vitis vinifera: in itarianu: Vite) è una Wp/sdc/pianti di l'ordhini di ra Wp/sdc/Rhamnales e di la famìria di ra Vitaceae.

16 Wp/sdc/Piràsthru (in latinu: ': in itarianu: Pero selvatico) è una Wp/sdc/pianti di l'ordhini di ra [[]] e di la famìria di ra [[]].


"Ìsura di Sardhigna" da "Itàlia" di Stefano Bonsignori, XVI sècuru, Palazzo Vecchio - Firenze aggiunto a "Vucaburàriu sassaresu-itarianu (Li veibi)"
Castello Aragonese di Sàssari (distrutto), 1878-1880, acquarello di acquerello di Don Simone Manca (1878-1880) aggiunto a "Vucaburàriu sassaresu-itarianu"
Sàssari, Chiesa del Rosario
Età romana. Orecchini in oro e pietre dure (Sàssari, Museo)
Statuti Sassaresi XIV secolo
Edicola ad Alghero, 4 maggio 2005
Costumi tradizionali sassaresi aggiunto a "Vucaburàriu sassaresu-itarianu (Li veibi)"
Giuseppe Benedetto di Savoia, (1766-1802), figlio di Vittorio Amedeo III di Savoia (Istituto universitario, Palazzo dell'Università, Sàssari)
Il Progresso. Volume 2, 12 Dicembre 1855 (chirurgo sassarese)
Gràtzia Deledda, Fior di Sardegna (Racconti) aggiunto alla voce Gràtzia Deledda


Noti[edit | edit source]



User:Fausta Samaritani/Sandbox